همانطور که در مقالات گذشته بیان شد آزمون نمونه دولتی هر ساله برای پذیرش دانش آموزان در پایه دهم و متوسطه دوم توسط وزارت آموزش و پرورش هر استان برگزار می‌شود. در این مقاله به شرح زمان ثبت نام و توزیع دفترچه راهنما و همچنین سایت ثبت نام هر استان و نحوه ثبت نام میپردازیم.

برای مطالعه شرایط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ اینجا کلیک کنید.

زمان ثبت نام در آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

وزارت آموزش و پرورش هر استان، هر سال اواسط فروردین دفترچه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم را در سایت خود منتشر می‌کند و در این دفترچه اطلاعات مهمی از جمله زمانبندی، بودجه بندی و نحوه ثبت نام در آزمون نمونه دولتی با جزییات شرح داده شده است. با توجه به بخشنامه منتشر شده از سوی وزارت آموزش و پرورش ثبت نام از ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ الی  ۲۵  فروردین از طریق سایت  my.medu.ir آغاز می‌شود.

جهت دانلود بخشنامه آزمون نمونع دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ و همچنین زمان برگزاری آزمون اینجا کلیک کنید

آدرس سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ به صورت اینترنتی و در سامانه ثبت نام my.medu.ir انجام می‌شود و داوطلبان آزمون نمونه دولتی پس از دانلود بخشنامه، فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند.

telegram link tizline

نحوه ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲- ۱۴۰۳

پس از مطالعه شرایط پذیرش در مدارس نمونه دولتی و دفترچه ثبت نام، بسیار مهم است که مراحل ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ را به درستی طی کنید. بنابراین ما در این مقاله برای راهنمای بیشتر شما عزیزان تیزلاینی مراحل ثبت نام را به صورت کاملا ساده و خلاصه بیان کرده ایم .

ابتدا نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام را در قسمت آدرس مرورگر خود وارد نمایید.

از قسمت انتخاب نقش گزینه دانش آموز را انتخاب کنید.
در قسمت نام کاربری کد ملی دانش آموز را وارد کنید.
در قسمت رمز عبور 6 رقم سریال شناسنامه دانش آموز را وارد کنید.
کد امنیتی را مطابق عبارت درج شده روبروی آن وارد کنید
توجه : این عبارت بعد ازچند ثانیه منقضی می‌شود . در صورت مشاهده پیام کد امنیتی منقضی شده است؛ بر روی نشانه زیر آن کیک کنید تا عبارت جدید برای شما نمایش داده شود.
توجه: در صورت مشاهده پیام خطای سریال شناسنامه؛ با مدیر مدرسه تماس بگیرید و از او بخواهید اطلاعات دانش آموز را در سامانه سیدا مطابق شناسنامه بروز رسانی نماید.

 سپس اطلاعات خواسته شده را با دقت در محل مخصوص خود وارد کنید.

بعد از وارد شدن به سامانه ثبت نام، فرم ثبت نام را با دقت مطالعه و تکمیل کنید.

و در انتها هزینه ثبت نام در آزمون را پرداخت و پس از تایید، مراحل ثبت نام خود را نهایی کنید.

زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون نمونه دولتی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳  در روز پنجشنبه  ۸ صبح  ۸ تیر ماه برگزار می‌شود و برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ داوطلبان باید 3 روز قبل از آزمون نمونه دولتی به سایت my.medu.ir مراجعه کنند.

دوره متوسطه دوم مقطع بسیار حساسی برای دانش آموزان است چراکه در این دوران علاوه بر انتخاب رشته تحصیلی، باید دانش آموزان کم کم خود را برای آینده تحصیلی و شغلی شان آماده کنند و برای ورود به دانشگاه و رشته مورد علاقه‌شان، مدارس و آموزش نقش بسزایی را ایفا می‌کنند. به همین دلیل آکادمی تیزلاین پیشنهاد می کند در انتخاب مدارس در این مقطع بسیار دقت کرده و نهایت تلاش خود را کنید تا در مدارس برتر هچون نمونه دولتی و تیزهوشان پذیرش بگیرید.

اما به هیچ وجه نگران نباشید چراکه آکادمی تیزلاین همراه شماست تا شما را در این راه راهنمایی کند. آکادمی آموزشی تیزلاین تا کنون با برگزاری دوره های آنلاین آموزشی و مشاوره‌ای از جمله دوره جهش نوروزی و همچنین آزمون های آنلاین، توانسته به هزاران دانش آموز در سراسر کشور کمک کرده تا در آزمون های نمونه دولتی، تیزهوشان و همچنین انواع المپیاد های ملی و بین المللی نتیجه دلخواه را بگیرند.

tizline
تقویم آموزشی کلاس‌های آنلاین تیزهوشان تیزلاین ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  • کلیه کلاس‌های پایه چهارم و پنجم ترم دو تیزلاین
  • کلیه کلاس‌های آمادگی تیزهوشان پایه ششم ترم دو
  • کلاس‌های آنلاین تیزهوشان پایه هفتم ترم دو تیزلاین
  • کلاس‌های آنلاین تیزهوشان پایه هشتم ترم دو تیزلاین
  • کلاس‌های آنلاین تیزهوشان پایه نهم ترم دو تیزلاین
کلاس های آنلاین تیزلاین

داوطلبان آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ بعد از دانلود بخشنامه ثبت نام آزمون طبق توضیحاتی که در این مقاله داده شد باید در سامانه ثبت نام آزمون نمونه دولتی ثبت نام نمایند.

همانطور که در این مقاله اشاره شد، دانش آموزان پایه نهم باید در سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی https://my.medu.ir/ ثبت‌نام خود را تکیل کنند.

از روز سه شنبه ۱۵ فروردین لغایت  ۲۵ فروردین از طریق سامانه ثبت نام اعلام شده از سوی آموزش و پرورش می توانید ثبت نام کنید.

اگر سوال دیگری در ارتباط با آزمون و مدارس نمونه دولتی دارید می توانید در بخش دیدگاه ارسال کرده تا تیم پشتیبانی آکادمی تیزلاین در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند.